Hlášení z výstavy

18.10.2012 22:27

V sobotu se konala v Ostravě další kočičí výstava a my sphynxaři co se mezi sebou známe, jsme si zařídili klece vedle sebe.
No, co Vám budu povídat, to se zase sešla parta, tak to vezmu postupně.


Kanadský sphynx, sphynx, kočka sphynx, bezsrstá kočka, koťata sphynx, HCM Vezmu to pěkně postupně od první nebo poslední klece podle toho, odkud se koukáte. Samozřejmě v první kleci byla má maličkost, kdybyste zapomněli, jmenuji se Bejby.  Moc jsme se paní posuzovatelce líbili i mně pochválila, že je o mě luxusně pečováno a dala mi CAC. Potom jsme byli v rozstřelu do BIS, ale tam mě porazila Dafinka od „tety“ Magdy. V neděli jsem opět získala CAC, dokončila titul Champión a opět jsem získala krásný posudek. Paní bytu měla celé nedělní posouzení v ruštině a s panem posuzovatelem si i povykládala. Bylo to super.


Hned vedle mě měly společnou klec zmiňovaná Dafinka s Romeem. Dafinka dokončila v sobotu titul Interchampion, získala BIV a aby jí to nebylo málo, tak ještě získala nom.BIS. Kamarád Romeo jezdí ještě v koťatech, dostal EX1, ale v rozstřelu ho porazil bengalák z Polska.


Další byla Marcelka O. s Cottym a Jimmym.  Jmmy je kocourek, který přiletěl z dalekého Kazachstánu, tak musel projít kontrolní třídou a samozřejmě prošel. U posouzení dostal EX1. Cotík (to je můj tatínek) získal po oba dny CAGCIB a dokončil titul GrandInterChampión. No snad se potatím a pomamím.

Marcelka Ř. tam byla se svým svým Bailíkem, který v sobotu získal poslední CAC a dokončil tak titul Champón. V neděli už si jel pro první posudek na interchampióna a ten získal, jako třešničku nom.BIS.


To je takový stručný přehled výstavy, ale co se paní bytu stalo, byste nevěřili. Nakoupila si s „tetou“ Magdou plno věcí u stánku Kočky Bohumín, to jsou ty opuštěné kočičky z Bohumína, jenže to zapomněla v kufru pod klecí a druhý den tam neměla nic. Tolik krásných věcí tam měla a všechno fuč. No, naštěstí u jiných stánků si nakoupila další prkotiny, ale ty bohumínské byly přece jen jiné. Tak byla moc smutná.


Náladu ji zvedlo to, že na výstavě taky viděla krásnou Mutinkovu vnučku Matyldu.


Tak se mějte pěkně a zase někdy příště Vaše Bejbulína a Sphynx Cattery Mutiny,Cz

https://sphynx-mutiny.blogspot.cz/2012/10/hlaseni-z-vystavy.html
 

Zpět

Kontakt

Sphynx Cattery Mutiny,CZ Sandra Lamichová
Ostrava

+420.603975205

Copyright © 2012 | Sphynx Cattery MUTINY,CZ

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode